Voor Lunch
Bestel Online vóór 10u15 de dag zelf, U wordt geleverd vóór 12u30
Voor een Business Lunch
Bestel Online de voorafgaande dag tot 16u00 en wordt geleverd vóór 12u30
1. Is uw onderneming reeds opgenomen in onze database?
Ja, uw onderneming is reeds opgenomen in onze database
U kan U inschrijven op onze website. Na deze registratie ontvangt U uw login en password waarmee u online uw bestellingen kan plaatsen.
Neen, uw onderneming is nog niet opgenomen in onze database
Gelieve uw onderneming eerst te registreren in “mijn rekening” en wij valideren en activeren uw onderneming.
1a. Waarom moet mijn bedrijf ingeschreven zijn?
Wij leveren voornamelijk bedrijven/kantoren in en rond Brussel
Wij leveren dagelijks onze klanten in en rond Brussel, en wij moeten ons organiseren om uw leveringsplaats te kunnen aansluiten in onze leveringstournees. Misschien is uw bedrijf al ingeschreven bij Green Attitude? U kan dit opzoeken in onze database. U hoeft gewoon de naam van uw bedrijf te tijpen in “zoeken” . Indien uw bedrijf al opgenomen is, zal het verschijnen. Pas op, uw bedrijf zal niet geleverd worden als het totaal bedrag van de bestellingen minder dan 25 € is.
2. Betreft het een bestelling voor U persoonlijk of voor een zakelijke lunch?
Een persoonlijke bestelling
Bestel Online vóór 10u15, en U wordt lunch geleverd vóór 12u30.
Een zakelijke bestelling
Bestel Online de voorafgaande dag tot 16u00 en wordt geleverd vóór 12u30.
3. Hoe kan ik bestellen?
STAP 1 – Klik op “Bestellen Online” of “Business Lunch” in de navigatie balk en meldt u aan op de website.
- Log-in met de username en password van de oude website.
- Indien u reeds aangemeld bent, ga naar stap 2.
- Indien u wenst te registreren, ga naar “Register” op de rechter kolom en volg de instructies.
STAP 2 – Voeg de producten in uw winkelmandje en ga naar afrekenen
- Maak uw keuze van producten door op de gekleurde bubbels te klikken.
- Kies het product die u wenst te bestellen en voer de hoeveelheid in (1 is standard gezet). U kunt een voornaam zetten op het product door op “for who?” te klikken.
- Voeg het product stukgewijs in het winkelmandje. Indien u uw winkelmandje wilt bekijken, klik op “Winkelmand bekijken” in de rechter kolom of ga naar het icoontje in de navigatiebalk.
- Wanneer al uw producten gekozen zijn, klik op “Afrekenen” in de rechter kolom.
- Kies uw leveringsdatum en plaats (indien meer dan één beschikbaar).
- Voeg uw commentaren in “Bestel commentaar” (bijvoorbeeld: cost centers, PO nummers, …). Indien u een kortingsbon hebt gekregen, vergeet niet uw code in te vullen.
- Kies uw betalingsmiddel.
STAP 3 – Maak uw betaling
- Green Attitude Portemonnee – Laad uw portemonnee voor een makkelijke en snelle betaling – voor bedrijven en personen.
- Bancontact / Visa / Mastercard – u zult naar Ingenico gestuurd worden voor een veilige betaling. Green tip! Vergeet uw digipass niet – voor bedrijven en personen.
- Mobiele Bancontact toepassing via uw smartphone (heel gemakkelijk en snel).
- Factuur – Vul uw data op het formulier in “Mijn facturen” (door te klikken op de “+” sign naast de titel “Mijn bedrijf facturatie rekeningen”). Noteer dat betaling via facturatie door Green Attitude aanvaard moet zijn. Voor uw aanvraag stuur een email of bel ons op 02 385 14 79 – ENKEL voor bedrijven, NIET voor personen.
4. Hoe mijn account beheren?
4.1 Via “Mijn Rekening”
- bekijk uw recente bestellingen.
- beheer uw verzend en factuur adressen.
- pas uw account gegevens en wachtwoord aan .
4.2 Via “Mijn Facturen” (enkel voor bedrijven)
- beheer uw facturatie rekeningen informatie.
- bekijk uw bedrijf facturen.
- maak een aanvraag voor een facturatie via het bedrijf.
4.3 Via “Mijn Overzicht”
- bekijk uw nota’s of facturen van voor 1 februari.
- bekijk en betaal uw nota’s en facturen die nog niet betaald zijn.
5. Hoe kan ik betalen?
U krijgt 6 betalingsmogelijkheden
Betaal met de Mobiele Bancontact toepassing (https://www.bancontact.com/en/bancontact-app) of met Bancontact, Visa en Mastercard. Betaal met uw Ticket Restaurant kaart van Edenred (Sodexo wordt nog niet aanvaard) vanaf 10 februari. U kan ook uw “Green Attitude Portemonnee” laden (systeem die je toelaat geld op een rekening te plaatsen met een snelle check-out). Bekijk je laatste bestellingen op “uw rekening”. U kan ook een factuur aanvragen (alleen voor bedrijven of ondernemingen).
5.1. Hoe kan ik betalen met Ticket Restaurant door Edenred?
Binnenkort beschikbaar!!!
5.2. Kan ik mijn bestellingen op het einde van de maand betalen?
Voor individuele bestellingen
Vanaf 1 februari is het niet meer mogelijk op het einde van de maand te betalen. Dankzij de de Green Attitude Portemonnee of Bancontact-app op uw smartphone, betaalt U in een paar klikjes uw bestelling.
Voor bedrijven of ondernemingen
Indien uw bedrijf bij ons ingeschreven is, krijgt U op het einde van elke maand uw factuur.
6. Hoe werkt de getrouwheidskaart ?
Bij elke bestelling krijgt U 6%, voor uw getrouwheidskaart (behalve op Business Lunches en Dranken). Zodra uw kaart vol is (100%) wordt uw korting van 5€ op het te betalen bedrag automatisch afgetrokken.
7. Op zoek naar vegetarische gerechten?
Gemakkelijk bij Green Attitude
Onze grote salad-bar geeft U de mogelijkheid om zelf uw salade met gevarieerde groenten samen te stellen. Wij hebben uiteraard ook broodjes, wraps, bagels, faluches, greenies en soepen die uitsluitend vegetarisch zijn. Mocht U meer inlichtingen wensen, kan U altijd een Email sturen of telefoneren + 32 2 380 14 79. Op volgende link kan U ook onze vegetarische oplossingen vinden: https://www.green-attitude.be/en/shop-tag/vegetarisch/.
8. Waar vind ik het allergenen informatie?
U kunt vindt het “Allergenen informatie” in de voettekst van onze website of klik hier.
Voor meer informatie, neem contact met ons op per e-mail of op dit nummer “02 385 14 79”.